subra.pl zarządzanie należnościami

zarządzanie należnościami


Optymalne rozwiązania w zakresie windykacji, faktoringu, finansowania oraz obsługi prawnej przedsiębiorstw.

Obsługa prawna

We współczesnym świecie stale rośnie liczba regulacji prawnych, które dotyczą właściwie wszystkich dziedzin działalności gospodarczej. Wraz z rozwojem firmy, rośnie również poziom komplikacji podpisywanych umów, zwiększa się odpowiedzialność finansowa, a wraz z nią ryzyko.

Wtedy, częściej niż zwykle, pojawiają się sytuacje wymagające pomocy prawnej. Dla większości przedsiębiorców zatrudnienie prawnika wiąże się z dużym obciążeniem finansowym. Co więcej – wewnętrzny dział prawny nie zawsze jest w stanie poradzić sobie z pełnym spektrum wyzwań i problemów, które mogą wystąpić w działalności firmy. Stała obsługa prawna daje klientowi gwarancję, że wszystkie jego działania przebiegają zgodnie z prawem, a jego interesy – zarówno aktualne, jak i przyszłe są należycie chronione. Klient nie musi się martwić o właściwe zabezpieczenie wierzytelności, unika wysokich kar umownych. Może liczyć na pomoc w negocjowaniu kontraktów i sprawne czuwanie nad właściwym funkcjonowaniem przedsiębiorstwa.

Wybierając oferowaną przez nas obsługę prawną, klient zyskuje pewność, która pozwala skoncentrować się na generowaniu zysków firmy. Zdając się na nas, można być spokojnym, że wszystkie zagadnienia, które pojawią się w działalności firmy zostaną przeanalizowane przez najlepszych specjalistów, którzy przygotują gotowe rozwiązania dopasowane do potrzeb klienta. Nieznajomość prawa nie zwalnia od odpowiedzialności. Nie każdy przedsiębiorca jest prawnikiem – nawet jeżeli byłby nim, powinien poświęcać czas prowadzeniu działalności biznesowej, a nie rozwiązywaniu problemów prawnych.

Zewnętrzna obsługa prawna jest bardzo dobrym, bo obiektywnym narzędziem. Chłodne spojrzenie prawnika, pozbawionego obciążeń emocjonalnych zwiększa szansę na rozwiązanie sporu.

Korzystanie z outsourcingu w tym zakresie, oprócz komfortu psychicznego pozwala też oszczędzać czas i pieniądze. Doraźne porady czy usługi prawne są o wiele droższe, poza tym każdorazowe ustalenie wszelkich okoliczności bez znajomości klienta zabiera zewnętrznemu prawnikowi o wiele więcej czasu.

„Żadna firma nie posiada ani czasu, ani środków niezbędnych do uczenia się na własnych błędach”

James Harrington

Windykacja
należności

Sprzedaż wierzytelności to najprostszy i najszybszy sposób na poprawę płynności finansowej, uwarunkowany jednak wieloma czynnikami.

więcej informacji

Obsługa prawna
przedsiębiorstw

Zarządzanie należnościami to szereg przemyślanych i skalkulowanych decyzji, które mają zapobiec utracie płynności finansowej przedsiębiorstwa.

więcej informacji

Faktoring oraz
finansowanie

Jednym z kluczowych wyzwań dla każdej firmy jest znalezienie i wykorzystanie źródeł finansowania adekwatnych do możliwości oraz planów biznesowych

więcej informacji

Restrukturyzacja
przedsiębiorstw

Kryzys w firmie to prosta droga do jej upadku – nie jest to odkrywcze, ale niestety nader często widoczne objawy problemów są świadomie ignorowane.

więcej informacji


dane kontaktowe

Biuro Warszawa:
Telefon: 22 299 19 76
E-mail: biuro@subra.pl
Biuro Śląsk:
Telefon: 32 307 46 45
E-mail: biuro@subra.pl

zostaw wiadomość

Numer telefonu lub adres e-mail. Skontaktujemy się z Tobą najszybciej jak to możliwe.

Z NASZEGO DOŚWIADCZENIA

Windykacja należności

Firma z branży transportowej od kilku miesięcy miała problemy z egzekwowaniem swoich należności. Pojawiły się pierwsze problemy z regulowaniem swoich zobowiązań. Subra GRP Sp. z o.o. po analizie portfela wierzytelności, szybko podjęła działania zmierzające do przerwania biegu przedawnienia wierzytelności, gdyż w branży transportowej wynosi on zaledwie rok.  Podpisane ugody z dłużnikami oraz skierowane powództwa do Sądu, skutecznie zabezpieczyły interes Wierzyciela. Z pierwszych odzyskanych środków nastąpiły płatności za najstarsze zobowiązania, a sprawne działania Subry na etapie sądowo-egzekucyjnym zaskutkowały szybkim spłynięciem pozostałych należności. Firma odzyskała płynności finansową i na bieżąco przekazywała faktury do monitoringu.

więcej informacji