Monitoring Płatności

Korzystając z usług monitoringu płatności oferowanych przez firmę Subra, zyskujesz pewność, że Twoje finanse są pod stałą kontrolą ekspertów. Subra zapewnia profesjonalne wsparcie i indywidualne podejście, co pozwala na skupienie się na kluczowych aspektach prowadzenia biznesu, jednocześnie dbając o płynność finansową Twojej firmy.

Czym jest monitoring płatności?

Monitoring płatności nie jest windykacją należności – jego zadaniem jest w sposób łagodny poinformować kontrahenta o upływie terminu płatności.
Głównym atutem monitoringu płatności jest sprawne wychwycenie nierzetelnych klientów oraz bezzwłoczne działanie mające na celu ograniczenie współpracy z firmami, których sytuacja finansowa uległa pogorszeniu. Na bieżąco monitorujemy kondycję finansową kontrahentów i weryfikujemy rejestry takie jak KRD BIG SA.

Analiza raportu

Proces monitoringu płatności

Przygotowanie oferty.
Odbywa się na podstawie zapoznania się z należnościami oraz specyfiką prowadzonej działalności. Nie mamy dwóch takich samych umów monitoringu płatności – każda umowa jest inna i dostosowana do wymagań klienta.
Realizacja umowy.
Wykonywanie działań uzgodnionych z klientem oraz cotygodniowe raportowanie. W przypadku wykrycia niebezpiecznych opóźnień oraz wpisów w rejestrach dłużników, klient podejmuje decyzję o wszczęciu windykacji.

Monitoring płatności ma znaczący wpływ na poprawę płynności finansowej firmy i tym samym przyczynia się do zwiększenia przychodów przedsiębiorstwa.

W przedsiębiorstwach zajmujących się sprzedażą, często to handlowcy mają za zadanie ściągać płatności od klientów. Jest to w pewien sposób sprzeczne z ich wykonywaną pracą, ponieważ winni się skupić na pozyskiwaniu nowych klientów, a nie ściąganiu pieniędzy. Dodatkowo jest to trudne z uwagi na łączące ich relacje biznesowe. Korzystając z zewnętrznego monitoringu płatności, zdejmujemy z działu handlowego obowiązek skupiania się na monitoringu, a dajemy więcej czasu na pozyskanie nowych klientów i zwiększeniu zysków firmy.

Monitoring płatności może odbywać się w dwojaki sposób:

Usługa jawna

Specjalista ds. monitoringu płatności prowadzi działania w imieniu firmy zewnętrznej Subra GRP.

Usługa niejawna

Specjalista ds. monitoringu płatności prowadzi działania w imieniu firmy zlecającej usługę.

Pracownicy przy laptopach

Działania podejmowane w kontekście monitoringu płatności

Najwyższą wartością dla firmy Subra jest zadowolenie klientów z wykonywanych usług, dlatego wszystkie oferty przygotowywane są indywidualnie, a podejmowane działania dostosowane do potrzeb przedsiębiorstwa. To klient, po rekomendacji Subry, decyduje o tym, kiedy i jakie działania będą podejmowane. Działania podejmowane przez pracowników firmy Subra w kontekście monitoringu płatności uwarunkowane są liczbą dni opóźnień w zapłacie.

1

Rozmowy telefoniczne

2

Powiadomienia e-mailowe

3

Powiadomienia SMS-owe

4

Wysyłanie ponagleń i monitów

5

Weryfikacja zadłużenia w rejestrach dłużników

6

Wysyłanie wezwań do zapłaty

Firma Subra zapewnia pełny proces zarządzania należnościami, począwszy od monitoringu płatności, przez windykację polubowną, po windykację komorniczą.

Kontakt

Skontaktuj się z nami

Odpowiemy najszybciej jak tylko możemy.